teisipäev, 22. jaanuar 2013

3. ja 4. kohtumine

Palju iseseisvat tööd.

Tänase tunni jooksul tuleb valida kasutamiseks 1 joonistusprogramm (ArtPad juhend, Paint), et saada valmis pildid Heljo Männi jutule "Pisikese tuule tarkus".

Proovi ka animatsiooniprogrammi Abcya keskkonnas, juhendi saad õpetaja käest.
Pilt 1 - Vanaisa Mänd õpetab Pisikest Mändi: "Sinu isa on mänd, sinu ema on mänd, sina oled mänd, sinu õde on mänd, sinu vend on mänd, me oleme kokku männik."
Pilt 2 - Vanaisa Kuusk õpetab Pisikest Kuuske: "Sinu isa on kuusk, sinu ema on kuusk, sina oled kuusk, sinu õde on kuusk, sinu vend on kuusk, me oleme kokku kuusik."
Pilt 3 - Pisike Tuul, kes oli tulnud omapead metsa hulkuma, kuulis vanaisade juttu. Ta tahtis samuti tark olla ja hüüdis: "Minu isa on tuul, minu ema on tuul, mina olen tuul, minu õde on tuul, minu vend on tuul, me oleme kokku tuulik."
Pilt 4 - Puu-vanaisad hakkasid naerma: "Oho-hoo, tuulik on tuuleveski, aga sina oled alles nii nõrguke, et ei jõua üht veski-tiibagi liigutada."

Võimalusel salvesta pilt (pildid) arvutisse, kausta "Minu pildid". Faili nimeks "pildi nimi_enda nimi_klass". Salvestamisel küsi õpetajalt abi (kui tekib probleeme).

Jõudu tööle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar